sábado, 13 de junio de 2009

FREAKDANIEL FREAK DANIEL

Això no es un post ni res semblant, simplement es una proba per veure si d'aquesta manera si escric freakdaniel al google puc trobar aquest puto blog i així faig creixer, una mica mes, la meva megalomania.

Per no deixar-ho així, dir-vos que el nom va ser "creat" per la meva primera actuació al Anti-Karaoke i que el seu origen ve de els Freak Brothers. Quan vem sortir a cantar aquell primer cop, van pujar varios amb mi, em vaig apuntar com The Fabulous and Furry Freak Daniel imitant la capçalera del trio de hippies per excelència.

I apa, per rematar el post us poso una imatge i el següent comentari:

M'estan entrant unes ganes tremendes de llegir la biblia...

I també us deixo una altra fantàstica imatge trobada al blog d'Es Pop Editorial, l'interesantíssim Cultura Impopular

No hay comentarios: