miércoles, 13 de enero de 2010

NINE INCH NAILS, GOOD BYE AND HELLO



El senyor Reznor no ho te clar això de despedirse del públic, això de ser un tio hiperactiu deu se difícil de compaginar amb no fer res, i per això anuncia un mínim de 2 nous treballs aquest 2010.

Pel poc que he llegit, vol arriscar, como no, i crear sons nous, la espera serà dura, sí! però per amenitzar-la ha penjat unes quantes llaminadures per a tots.

A veure canalla, de criatura no de quinqui, si aneu a la fantabulosa pàgina web www.nin.com hi podeu trobar uns enllaços de descarrega i d'streamin per poder veure un concert sencer de la penúltima gira de la banda, Lights In The Sky Over North America. Teniu 32 temes 1 darrera l'altre de la gira mes espectacular que s'ha fet mai. Es un espectacle multimierda on la tecnologia va de la ma de la música per crear una sensació d'experiència mística total. De debò nanos, es al.lucinant.

Els mes propers a mi sabreu que JO, visca l'ego, vaig assistir a Dallas fa 2 anys a una de les parades d'aquesta gira i encara em venen esgarrifances quan recordo les meves 2 hores y quart al paradís, si la gira del Fragile de Barcelona ens va flipar a tots, aquí jo vaig estar a un pas de l'èxtasi, i jo a l'èxtasi no hi arribo mai si no es amb altres substàncies, jeje. De veritat que no us ho podeu perdre, i si ho feu, vosaltres mateixos.

Teniu moltíssimes opcions de descarrega, la de blurray ve en breu, de moment n'hi ha una d'uns 6,8 Gb de pes així que podeu imaginar-vos la qualitat de les filmacions.

Ademés, es una cosa curiosa el que han fet per aconseguir aquest video, el Reznor va penjar 400 Gb de material de 3 concerts diferents i els fans ho han editat intercalant filmacions amateurs, hi ha moltíssimes càmeres desde tot tipus d'angles i la experiència, com ja he dit, es total. Ademés el so esta en 5.1 o sigui...

Però aquí no s'acaba tot, no, no, hi ha una pestanyeta en les noticies que diu Wave Hello, i aqui hi trobeu 4 enllaços directes a Youtube en HD amb 4 temes de la última gira, si, si, la de Wave Goodbye, en aquest cas, son concerts d'estadis amb el grup en cru, no hi ha filigranes visuals, però en estat de gràcia també. Com a curiositat o raressa, jo no els hi he vist tocar mai en aquest pais, hi ha una versió del tema del Duc Blanc de I'm Afraid Of Americans.

Així que ja ho veieu, de Wave Goodbye, res, bentornat rei del sorollisme

Un enllaç: http://www.youtube.com/watch?v=jL7iGw5nm1k

NIN WAVE GOODBYE MADRID JULIOL 2009

LES FOTOS SON CORTESIA DEL JEVI, L'EDU, LA EXPERIÈNCIA LA VEM VIURE UNS QUANTS.

No hay comentarios: